3 Ocak 2015 Cumartesi

Opel Astra j - Sabahları camın buz tutması nasıl engellenir?

Bunun için önerilerim şu şekilde:


1. karton koyabilirsiniz (kar yağarsa temizleme derdinizde olmaz) 

Not: bugün carrefour'da birisi carpex'in buz çözücüsüne bakıyordu ve yanına yaklaşıp karton olayından bahsettim yukarıda yazdığım gibi adam "hocam beni zarardan kurtardın Allah razı olsun" dedi :) bu kartonları şok,bim. a 101 de çok rahat bulursunuz sürekli boşa çıkan kolileri oluyor. hatta araç içine de koyabilirsiniz paspas niyetine karlı ayakkabıyla binince eriyor ve donuyor. nem kokusu olur diye düşünmeyin zaten nem olamıyo donuyo :D ben hiç nem kokusu yaşamadım geçen sene 1 ay kadar sık sık değiştirerek koymuştum.

2. battaniye tarzı bir durum kaput + cam şeklinde örtebilirsiniz

3. antifrizli cam suyunuzu fıs fıs şişesine koyup fıslatabilirsiniz

4. kolonyayı şerit şeklinde cama sıkabilirsiniz ( %80 alkol var çünkü)

Kolay gelsin arkadaşlar


0 yorum:

Yorum Gönder

AD

REK AL